A COVID-19 óriási lendületet adott az e-kereskedelemnek

Az elektronikus kereskedelem jelentősége az elmúlt években erőteljesen növekedett, azonban a COVID-19 hatására felgyorsult az e-kereskedelem és az online értékesítés térnyerése.

A Digital Commerce legfrissebb kutatása alapján 40 %-kal emelkedett az online értékesítés aránya a pandémia következtében. A legnagyobb növekedés a szabadtéri és otthoni termékek, valamint az elektronikai cikkek körében volt tapasztalható, de más szegmensekben is jelentős emelkedés volt tapasztalható.

 

A világ az elmúlt negyedévben valószínűleg hosszú időre megváltozott, és az elektronikus értékesítés és az idegen nyelvű tartalmak most fontosabbak, mint eddig bármikor.

 

Ezért ebben az új helyzetben kiemelt figyelmet kell szentelni a webes tartalmak idegen nyelvre fordítására, annak érdekében, hogy minél nagyobb célközönséget és újabb piacokat tudjunk elérni.

Ezt bizonyítja a Harward Business Review tanulmánya is, amely szerint a megvizsgált fogyasztók közel 72 %-a nagyobb valószínűséggel vásárol termékeket, vagy szolgáltatásokat olyan weboldalakon, ahol azok a saját nyelvükön kerülnek bemutatásra. A vásárlók többségének ugyanis az árnál jóval fontosabb a termék, vagy szolgáltatás bemutatásának, leírásának a megértése.

 

Az emberek túlnyomó része pedig még soha nem vásárolt terméket vagy szolgáltatást idegen nyelvű weboldalakon keresztül.

 

Ahhoz tehát, hogy képesek legyünk a külföldi piacokon minél szélesebb körben terjeszkedni, elengedhetetlen a weboldalunk több idegen nyelvre történő fordítása. Különösen igaz ez napjainkban, hiszen ezáltal tudjuk közvetíteni az általunk képviselt értékeket, valamit biztosítani a saját termékeinkről való tájékozódás lehetőségét.